marți, 18 mai 2010

....si ultima.... UN INGERAS

Tot ieri bebelusului meu i s-a facut din nou rau....si iar si iar... a fost resuscitat de cateva ori...si nu a mai putut
am stat acolo cu el si eu si Dan pana la ultima lui suflare...
Ma doare ingrozitor ca nu mai e langa mine....eu nu stiu ce sa fac fara el...
cand ma trezesc dimineata ce fac, cand voi fi vesela cui ii spun? Eu am nevoie de bebelusul meu...
Macar Doamne Doamne sa faca din el un ingeras cuminte, frumos si care sa aiba grija de copilasii care trec prin momente grele.
Banutii stransi ii voi folosi sa-i fac o inmormantare asa cum trebuie, sa-i cumpar "cutiuta", sa aiba trandafiri in jurul lui.....
Si asa se termina povestea noatra....

Voi continua o campanie de strans fonduri pentru Spitalul Marie Curie...
Dar asta dupa ce va trece tot.....

14 comentarii:

  1. Dumnezeu sa il odihneasca pe Vladut, iar voua sa va dea putere sa depasiti momentele grele. Va fi mereu in sufletul nostru, iar ochisorii lui ne vor veghea din ceruri.

    RăspundețiȘtergere
  2. riposa in pace e dall'alto del paradiso dai la forza ai tuoi genitori per poter continuare nel cammino della loro vita.ciao vladut un bacio grande
    raluca & walter

    RăspundețiȘtergere
  3. Simona, iarta-ne ca nu am putut face mai mult. Adresa mea este andreea.barbu@gmail.com, daca mai ai sa te ajutam cu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne-Doamne o sa aiba grija de Vladut, acolo sus...Suntem cu sufletul alaturi de voi si daca aveti nevoie de ceva, adresa mea este cris_kiri@yahoo.com
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuvintele-s de prisos acum....e nedrept.Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe scumpul ingeras si voua sa va dea multa multa putere.alina

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu sa te odihneasca in pace Vladut! multa putere voua parintilor sa treceti peste asta. Nu sunteti singuri, il aveti pe Vladut in suflet si el, ca un ingeras ce e, va va sprijini.
    eu si familia mea suntem alaturi de voi cu un gand bun din suflet. Duminica vom aprinde o luminita pentru Vladut si ne vom ruga pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gândurile şi rugăciunile noastre sunt alături de voi şi de Vlăduţ.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dumnezeul sa-l odihneasca in pace pe Valdut.
    Sa va dea si voua putere de intelegere, iertare si rabdare. E un pas greu din viata voastra.Si nu a fost degeaba. Numai El stie de ce v-a ales pe voi sa fiti parintii unui inger, de ce v-a dat voua asemenea incercare.
    N-as vrea sa ma lungesc, poate nici nu e momentul, insa sper ca vorbele astea sa te sustina putin. Cind a murit Cristian Nemescu, regizorul, acum 4 ani in accidentul acela de masina, mama lui (care nu e ortodoxa) a spus: "m/am rugat mult sa am un copil (Cristi a fost singurul ei copil). Iti multumesc Doamne, ca mi l-ai dat, chiar si atit de putin. Puteam sa nu-l am deloc."
    Nu cred ca exista o incercare mai mare pentru o femeie, decit asta.
    Dumnezeu sa te ajute sa intelegi. Sa ierti, Sa mergi mai departe.

    Cu tot dragul, Corina

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu să-l odihnească în pace!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumnezeu sa-l odihneasca!
    Voua va doresc multa putere sa mergeti mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Vladut, iar parintilor sa le dea putere sa treaca peste aceasta grea incercare, sa-si continue drumul, cu gandul ca EL ii vegheaza de acolo de SUS, dintre INGERASI!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am cuvinte! Doar ca ma rog pentru el si pentru linistea voastra!

    RăspundețiȘtergere
  13. A muri înseamnă a te muta într–o stea..acolo e si Vladut acum.. suntem alaturi de tine si de Dan..

    RăspundețiȘtergere
  14. Putere si tarie sufleteasca..nu trece mult pana cand ne vom revedea cu totii! Aici ne'a fost dat sa traim..intr'o lume iluzorie.

    RăspundețiȘtergere