duminică, 16 mai 2010

O noua zi....16 mai 2010


Astazi, ca in fiecare zi....am fost la bebe la spital. E din ce in ce mai groaznic momentul in care se deschid usile de la sectia de neonatologie.... nu stiu ce ma poate astepta cand intru...nu stiu care sunt vestile...
E crunt cand afli ca inca un bebelus s-a transformat in ingeras...cum am aflat azi...
Am intrat, l-am vazut pe Vladut... era asa de frumos... m-am spalat pe maini si am deschis usitele de la incubator....l-am atins si imediat a reactionat...plange fara sunet, doar mimica o are, zambeste, se intinde, stranuta, tuseste....
In fiecare zi ii citesc povesti sau rugaciuni, stiu ca ma aude, ma simte si ca-i face bine....
Maine e o noua zi...poate ii va fi mai bine...

3 comentarii:

  1. Mamico nu-ti pierde speranta! Suntem alaturi de tine! Vorbeste cu puiul, sa te simta aproape! O sa fie bine, ai incredere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Faceti un cont pe Paypal si puneti linkul pe prima pagina, in felul asta toti romanii care suntem in strainatate va putem ajuta mult mai usor.Fiti tari,o sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. si cu retelele de telefonie mobila, sa se poata plati prin sms, e rapid si usor pentru cei care vor sa doneze! Multa sanatate, o sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere