luni, 17 mai 2010

17 mai


Vrem sa va multumim din suflet pentru ajutorul acordat fie el banesc, fie prin rugaciuni si vorbe de alinare. Nu vom folosi in alte interese banii primiti in ajutor, iar ceea ce va ramane nefolosit intentionam sa-i donam Spitalului Marie Curie Sectia Neonatologie, unde sunt si alti multi nou nascuti cu probleme mari si resursele pentru ingrijirea lor sunt extrem de putine. Speram sa fiti de acord cu intentia noastra.

Astazi starea lui Vladut este aceeasi....nici o imbunatatire...este momentan dependent de acest oxid nitric si i se va mai administra pe termen nelimitat pana se ve reface din punct de vedere respirator...intre timp vor incerca sa-i mai dea laptic sa vedem daca-l tolereaza, apoi va urma o noua operatie la burtica...

Imi cer scuze daca gresesc in exprimare sau ortografie, dar imi este foarte greu sa vorbesc despre toate acestea....

Inca o data mii de multumiri tuturor si va doresc din suflet sa aveti parte de sanatate... e cea mai importanta

5 comentarii:

  1. Multa sanatate lui Vladut, iar voua multa putere! Va dorim din tot sufletul sa treceti cu bine peste aceasta incercare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă doresc multă multă sănătate, şi să puteţi ţine puiul în braţe şi să fiţi fericiţi cu el!

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand am citit despre Vladut ma gandesc la voi neincetat, si ma rog la Dumnezeu sa va ajute, sa se faca bine micutul si sa creasca mare si voinic ocrotit de dragostea parintilor sai! Sper sa fim cat mai multi care sa va trimita un ajutor, oricat ar fi el!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mamico, Vladut e un scump si are un nume tare frumos, sugereaza putere si curaj!Ai incredere! Suntem alaturi de voi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!

    Numele meu este Ioana si locuiesc in SUA. Eu si sotul meu vrem sa va trimitem bani insa avem nevoie de codul swift de la BRD pt a putea face transferul bancar. Adresa mea de email este iuga.ioana@gmail.com. Va rog sa imi trimiteti un email cu codul swift de la BRD.

    RăspundețiȘtergere