marți, 18 mai 2010

O noua zi...o alta cumpana

Azi, ca in fiecare zi am mers la spital sa ne vedem bebelusul....numai ca azi s-a simtit foarte rau, i-a scazut tensiunea si s-a desaturat foarte tare....Dna Dr. Costinean timp de cateva ore a incercat sa-l stabilizeze si a reusit...am crezut ca-l voi pierde...
Ma doare sufletul ca nu-mi pot ajuta copilul cu nimic...mi-e frica de fiecare secunda ce trece...
Ii multumesc lui Dumnezeu ca ne-a binecuvantat cu un asa copilas....luptator si frumos...si ma rog sa mi-l lase... sa nu-l faca ingeras
Sper sa se simta din ce in ce mai bine....sa reziste tuturor incercarilor.
Multumesc celor ce ne-au sunat,celor ce ne-au ajutat, celor ce s-au rugat si celor ce sunt alaturi de noi.
Sanatate tuturor...

2 comentarii:

  1. Mi s-a strans inima sa citesc randurile tale si ne-au dat lacrimile, stiu ca nici nu ne putem inchipui prin ceea ce treceti voi in fiecare zi, la ce incercari sunteti supusi...Pot doar sa spun ca noi nu am ramas indiferenti si ca maine dimineata sotul meu va fi prezent in televiziune, canalul Sport.ro de la ora 10 la ora 12 si va face un apel in numele lui Vladut pentru a putea face cunoscuta si la mai multa lume situatia sa si nevoia de sprijin a familiei voastre. Sunteti in gandurile si rugaciunile noastre. Raluca si Walter

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne rugam pentru voi si asteptam multe vesti bune.

    RăspundețiȘtergere