miercuri, 19 mai 2010

Am pus punct....dar o luam de la capat

Maine vom merge acasa si pe 21 mai 2010 Vladut va fi inmormantat...
Va multumim din suflet pentru tot sprijinul acordat...
Blogul va ramane in continuare activ si cu ajutorul vostru vreau sa incercam sa salvam si altele sufletele care vor avea nevoie de ajutor...
Credeti-ma ca medicii sunt bine pregatiti si dedicati (vorbesc strict de Sectia Neonatologie Marie Curie), dar sunt momente in care copilasii au nevoie de mai mult ajutor decat poate sa le ofere spitalul...
Vom tine legatura cu doctorii de aici si intentionam sa prezentam si alte cazuri ce necesita ajutorul nostru al tuturor...

9 comentarii:

  1. V-am urmarit de cand a postat Cabral chinul vostru. Sotia mea voia sa va trimita un comentariu...dar plange. Ieri v-am trimis niste banuti. Acum...ce sa mai zic...sa puneti doi trandafiri si de la noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai vorbit frumos şi cu multă multă dragoste despre copilaşul tău.

    Am văzut în pozele tale un copil frumos, un copil care te ţinea de mână . Şi tot ce am citit şi ce am mai văzut cu copilaşii îmi spune că l-ai bucurat şi l-ai liniştit când ai venit să vorbeşti cu el şi să petreci timp cu el. Pentru că el ştia că lângă el era mama lui.

    Mă doare sufletul că destinul lui a fost altul.

    Vă doresc să aveţi putere, să vă sprijiniţi unul pe celălalat, şi viaţa pe care o aveţi înainte ...să reuşiţi să v-o construiţi aşa cum o doriţi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai vorbit frumos şi cu multă multă dragoste despre copilaşul tău.

    Am văzut în pozele tale un copil frumos, un copil care te ţinea de mână . Şi tot ce am citit şi ce am mai văzut cu copilaşii îmi spune că l-ai bucurat şi l-ai liniştit când ai venit să vorbeşti cu el şi să petreci timp cu el. Pentru că el ştia că lângă el era mama lui.

    Mă doare sufletul că destinul lui a fost altul. Vă doresc să aveţi putere, să vă găsiţi sprijin unul în celălat, şi viaţa voastră ... să fie ce vă doriţi.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare groaznic de rau pentru voi,..nici nu pot sa ma gandesc prin ce treceti, am descoperit astazi blogul vostru, citindu-l pe cel al lui cabral, si plang..nu ma pot abtine..ma rog sa puteti trece peste acest necaz si sa aveti puterea sa faceti toate cele necesare. am si eu un copil de un an si e toata viata mea. poate Dumenzeu va va ferici cu un copil sanatos a doua oara..va apreciez. multa sanatate in continuare

    RăspundețiȘtergere
  5. Va urez inima usoara...stiu ca astazi este inmormantarea...am sperat sincer pana in ultima clipa ca cel mic sa-si revina...ne zambeste acum din ceruri...va imbratisez cu mult drag si cu lacrimi in ochi si suflet.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne Simona..imi pare atat de rau:((((((((((((((((((( Ma doare sufletul....Peste cateva zile se va naste si fetita mea cu omfalocel...ma apuca groaza si disperarea...Dumnezeu sa va inatareasca

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mamica de ingeras, sper sa iti fie de folos site-ul asta http://www.organizatiaemma.ro/
    E initiat de Bianca Brad si vorbeste despre cazuri triste, cum e si al tau, din pacate :(
    Iti urez multa putere si ajutor de la Dumnezeu sa treci peste toate. O imbratisare

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum Vladut e un ingeras langa DOAMNE-doamne,de acolo se va ruga pentru toti bebelusii bolnavi.Dumnezeu sa va intareasaca si sa va ocroteasca.

    RăspundețiȘtergere
  9. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere